معاونت روابط عمومی و بازاریابی این شرکت یعنی Pete Hines در یک مصاحبه جدید گفت که Wii U فعلا با بازی های ما سازگاری ندارد.Hines همچنین درباره خطر های عرضه بازی های بزرگ روی چرخه کنسول جدید بدون در نظر گرفتن عملکرد آن هنگام عرضه توضیح داد.
در مصاحبه ای در آخرین شماره MCV،او توجهات را نسبت به کنسول نینتندو جلب کرده و توضیح داد که مسئولیت Bethesda حمایت از فرمت هاییست که با بازی ها سازگار باشند.او همچنین افزود که "خیلی وقت است که Wii با آن سازگاری ندارد و Wii U نیز در آخر هر عملکردی داشته باشد نتیجه اش تنها TBD است."
Hines درباره فشاری که صنعت برای فاش نشدن سخت افزار های جدید وارد می کند،گفت:
نقل قول:
من فکر نمی کنم که نسل حاضر کنسول ها ما را عقب نگه می دارند.هنوز کار های زیادی است که از نظر بصری،فنی و از یک نقطه نظر داستانی می توان در این نسل انجام داد. |
Hines درباره ساختن بازی برای کنسولهایی که عرضه نشده اند هشدار داد:
نقل قول:
سازندگان دارند سعی می کنند که یک هدف در حال حرکت را بزنند،چون که پلتفرم ها هنوز در حال ساختند.یک کنسول جدید یک سال قبل از عرضه خودش را نشان نمی دهد بلکه در هنگام عرضه کاملا خودش را نشان می دهد. |
او همچنین افزود:
نقل قول:
این حرکت می کند و همینطور تکرار می شود.معرفی چنین چیزی برای بازی هایی که در حال ساختند کمی حقه بازانه است.و البته این یکی از عناصر اصلی ریسک است. |
او ادامه داد:
نقل قول:
نکته دوم این است که شما در جایی قرار دارید که باید از صفر شروع کنید.بعد زمانی که کنسول منتشر می شود تعدادی از مردم آنرا می خرند اما تعداد آنها به اندازه نسل حاضر نخواهد بود.پس شما مخاطبانتان را تقسیم کرده اید. |
نقل قول:
بعد این مسئله پیش خواهد آمد که:آیا ما داریم تنها برای نسل بعد بازی میسازیم؟یا نسل بعد و همین نسل؟و چه تعدادی از مخاطبان نسل حاضر به نسل بعد رفته اند؟این موضوع را کمی پیچیده می کند.قطعا تغییراتی که آنها می خواهند از نظر فنی ایجاد کنند به خاطر کار هایی که ما قادر به انجامشان خواهیم بود،هیجان انگیز است.اما هزینه ای دارد. |